uddevallabloggen.se
med stort och smått från Uddevallas horisont
2026-06-27
Puh, vilken värme att ha stadsvandringar i!
Foto Malin Wallenius
Igår var de ca 26 grader och idag var det ännu varmare. Någon sa att det var 32 grader i staden mellan husväggarna. Båda stadsvandringarna tog ca 90 minuter och jag var rejält utmattad efteråt. ///
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar