2026-06-27

Puh, vilken värme att ha stadsvandringar i!

Foto Malin Wallenius

Igår var de ca 26 grader och idag var det ännu varmare. Någon sa att det var 32 grader i staden mellan husväggarna. Båda stadsvandringarna tog ca 90 minuter och jag var rejält utmattad efteråt.   ///

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar